Ingen löpning today

Nehepp, ingen löpning. Jag hade tänkt springa på jobbet, tyckte att det skulle vara skönt att få vara själv istället för på Iksu, där jag dessutom visste att de skulle stänga innom kort.
Men när jag kom dit så såg jag att de var några som var där och badade/festade antagligast, så då hade jag ingen lust att gå in direkt.
Och Iksu har stängt. Suck. Så ikväll blir det ingen löpning. Tycker att det känns för kallt nu. Kanske en promenad istället, but i dont think so.
Känns faktiskt ganska skönt med en hel vilodag som spenderats läsandes en bok i sängen. MYS. Behövde nog en sån tror jag.
Imorrn, ska jag däremot både rida och springa, det har jag bestämt. Sådeså!!

Kommentarer
Mamman och @

Kram på Alla-Hjärtans från oss!

Vad vi ska ha kul på ryggarna i mars då, vad skoj det verkligen ska bli!

Men jag undrar vad jag ska ha på mig, har inget kvar ju!

De sista jag hade har du ju "nött-ut"...



Får ordna sig på något vis, sen hoppas vi på mindre än -20* den dagen!

Datum: 2010-02-14 Tidpunkt: 08:48:11
Blogg/URL: http://zaq.blogg.se/
Mamman

Jo, men jag har ju ett par Goretexkängor som går att rida i, det ahr jag gjort förr, och shortchaps har jag nya precis som du minns, men jag äger inte ett par ridbrallor längre!!!



Har du beställt de där stövelhängarna redan?



Sen har du fått hallon av @s mor, finns i min frys nu!

Datum: 2010-02-14 Tidpunkt: 16:17:56
Blogg/URL: http://zaq.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0