Inte gilla måndag

...och btw, så tycker jag inte om måndagar.
Jag är jättetrött. Jag gick och la mig 22.30 igår. 01.00 var jag fortfarande vaken och hade snurrat en sisådär 3000 varv i sängen. Jättekul. Not.
Så jag har verkligen inte varit pigg idag. Och nu, nu är jag väldigt, väldigt långt ifrån att vara pigg. Börjar få ont i huvudet och längtar efter att få lägga mig och sova..
Men, jag måste tvätta. Och jag kan inte sova nu, det vore nog dumt.

Också ska jag och mamma på Strömpilen och sen ska vi äta middag :) Mys.

Kommentarer
Mamma

Tack för härlig samvaro, shopping ;-) fundereringar, planereringar och middag med god efterrätt...



Och lite fniss och slams ;-)



Goaste dotera min <3

Datum: 2010-08-23 Tidpunkt: 21:11:21
Hanna

Har du sett nya filmen från övik? :-)

Datum: 2010-08-24 Tidpunkt: 13:34:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0