Turridning i Tavelsjö

Idag har vi varit ett gäng från jobbet på turridning i Tavelsjö. Vi red islandshästar hos Islandshästcentrum Norr.
Det var jättetrevligt, mysig natur, härliga hästar, många timmar i sadeln med avbrott för grillning vid Stortavelsjön.
Rekommenderas verkligen, det var superbra!
Så himla härligt att sitta i sadeln igen, och roligt att få prova både tölt och pass. Häftigt tycker jag!
Min häst hette Dimma, och naturligtvis var jag ju tvungen att ta lite kort!





Hela gänget samlat när vi skulle grilla.

Så dagens träning blev helt enkelt en ridtur på ca 3-3,5 timmar. :)

Kommentarer
Emily

Jag har aldrig ridit Islandshäst i hela mitt liv. Kanske dags att prova?

Datum: 2009-09-27 Tidpunkt: 19:40:19
Blogg/URL: http://emilystighall.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0