Män som hatar kvinnor

Har hämtat lillebror från krogen som han inte kom in på för att det var så mycket folk. Han hade stått i kö i 50 minuter och inte rört sig framåt nått alls. Tråkigt! Ännu tråkigare för honom var att hans kompis T kom in, så han blev helt ensam. Så då for jag och J och hämtade honom efter att vi hade sett filmen.

Såg Män som hatar kvinnor och den var riktigt riktigt bra. Nu måste jag läsa böckerna också, och jag längtar redan till nästa film.

Jag ska hoppa i säng nu, för jag ska jobba imorgon och börjar 6.30. Jag som hade tänkt gå och lägga mig tidigt. Det gick inte så bra som ni märker.


Godnatt!

Kommentarer
Malin

Ja visst är dom vackra! :)

Jag hoppas också att vi får se fler liknande bilder i framtiden. Det är liksom dags nu!

Boken Män som hatar kvinnor är riktigt bra btw! :)

Datum: 2009-09-12 Tidpunkt: 10:42:36
Blogg/URL: http://malinenglund.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0