I´m a coffee addict

Sitter och dricker kaffe med lillebror vid varsinn dator. Hur tomt kommer det inte att bli när han flyttar? Jag kommer ju få panik! Först var det jobbigt när han kom hit, det var ju ett tag sen vi bodde tillsammans och jag hade börjat vänja in mig vid att bo själv och kunna göra vad jag vill när jag vill.
Men nu så är det mest bara mysigt att kunna surra med nån istället för att prata med sig själv och lillebror är ju dessutom världens bästa! ♥
Så det blir väldigt väldigt tomt när han flyttar. Jag får hoppas att han hälsar på ofta!

Snart ska jag bege mig ut på en joggingrunda. Det ska bli skönt. Har inte så mycket träningsvärk längre, bara lite och det går nog bra.
Sen ska det slappas för hela slanten för jag är ganska trött idag. Som vanligt på dagveckorna.

Men först ska jag dricka kaffe och se lite tv tror jag. Eller läsa bok? Eller surfa? Hmmm..svårt val! ;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0