Gym: Bröst & biceps

Blev bröst och biceps idag med Fia. Typ 30 minuter, med 5 minuters cykling som uppvärmning.
Vi körde 2 övningar/muskelgrupp.
Jag fick prova en ny bröstövning och den var rolig tycker jag!!
Men i övrigt så gick passet bra, jag var dessutom nyvaken så jag var ganska trött men blev lite piggare efter att jag hade tränat iaf.
Nu ska jag äta middag för det hade jag inte heller gjort eftersom jag somnade och vaknade 17:45, vi skulle träna kl 18! Suck. Inte så bra uppladdning med andra ord!
Skulle ju egentligen ha sprungit innan gymmet men nu blev det inte så.

Kommentarer
Josefine

Roligt att gymma :)

Datum: 2009-10-01 Tidpunkt: 22:32:14
Blogg/URL: http://jsohlman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0