Hjälpt mamma

Har hjälpt min mamma dammsuga ur hennes förråd idag, det var fullt med byggdamm där, ursch. Och spindelnät och äckliga spindlar! :S Huvva! Men nu är det gjort, och jag och lillebror har burit ner kartonger innan jag var tvungen att hoppa i duschen och åka till jobbet.
Fick tvätta hos min snälla mamma också, skönt! Fast, tvättkorgen är fortfarande halvfull...får hjälpa henne mer så kan jag tvätta under tiden hos henne :D

Väldigt trött och ont i huvudet nu. Inte trevligt. Hoppas jag piggar på mig tills imorgon då det ska tränas med söta Fia! :)

Kommentarer
StinaAmanda [Foto & Personligt]

tack så jättemkt! :)

Datum: 2009-11-05 Tidpunkt: 20:39:08
Blogg/URL: http://stinamanda.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0