Shoppa loss på Ikea

Beffa vill åka till Ikea och shoppa loss.
Nyss!
Fast först måste man ju ha pengar. Och sen så måste man nog ha flyttat också, lär bli lite trångt hos Fi om jag skulle ställa in en soffa där kanske ;)

Nu är jag hungrig. Men fläskfilén är i ugnen så nu är det bara att vänta. Fi är duktig! :) Hihi. Vilken lyx!!

Trist med så tråkigt väder, jag vill gå ut och gå men känner som ingen lust att göra det när vädret är såhär tråkigt. Kan ju hoppas att det är bättre imorgon istället. Kanske hinner ta mig en tur efter jobbet!

Gick fort hos Dust idag, Fi hjälpte mig. Vi förberedde lite inför imorgon också så det går fort då, för vi måste åka dit innan jag ska jobba.
Känns skönt iallafall att det blir en kort övertid. Bara 5½ timme. Även om det hade varit bra med mer pengar så. Är inte riktigt så pepp på att jobba faktiskt. Ovanligt! Men kanske för att jag sovit så dåligt och lite.. Skulle behöva sova ett dygn känns det som!

Nej, nu kanske jag ska ta och vara lite social iallafall :P

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0