Snart helg.

Det är så himla skönt att jag är ledig på fredag, det betyder ju att jag snart har helg. Det är ju bara imorgon kvar!
Fast jag har ju jobbat sen i söndags i vilket fall så jag får ju ändå en 5 dagars vecka.
Blir eventuellt övertid på lördag också, den är frivillig så det är inte säkert att den blir av men. Jag hoppas ju det iaf!

Nu kommer snart min hjälp här så jag slipper köra ensam. Blir nog kalasers.
Är megahungrig och vill att det ska vara fika nu! Nyss helst.

Imorgon åker jag till Paps!

Kommentarer
Mamman...

Låter bra det, att du hinner hjälpa till där, hörde att du ev. tar hand om en "taxisyssla" efter flaket så vi kan fixa och dona samt kanske utfodra kaffesugna...



Ha en megabra dag!

kram!

Datum: 2009-06-10 Tidpunkt: 09:11:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0