Totally crazy cats

Katterna är totally crazy och har rusat runt runt runt och stökat ner. De hade rivit av granen glittret imorse när jag vaknade och nu har dom sprungit in i den ett par gånger. Jämarns knäppgökar dom är!!
Nu har jag duschat och ätit lunch och ska hoppa i bilen och fara till jobb.

Idag ska vi ha lagmöte och då ska vi fika för att M jobbar sin sista dag idag, hon har börjat plugga!
Också skulle vi ha nån utbildning nu kl 14.30, så det är bäst att vara där i tid.

Blir nog en bra dag. Får se om jag kan åka hem lite tidigare, ska ju upp och släppa ut hästarna imorrn och inatt kunde jag inte somna förrän efter 01. Blir väldans jobbigt om jag ska upp 07 då!

I helgen ska Elsk´s lillebror P komma och hälsa på oss! Ska bli roligt! :) Får se vad vi hittar på.

Nej, nu ska jag till jobbet..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0