Morgon med ett MORR

Blev en väldigt tidig morgon imorse för att vara en söndag, hade bokat tvätt-tid 7-12. Blev ju något förbannad när jag kom ner i tvättstugan och ser att min lapp är flyttad på tills tisdag, och att någon annan bokat dagens tid. MORR.
Åkte till stallet och släppte ut pållarna, skönt iaf att komma hem lite tidigare därifrån.
Nu har jag och Elsk sett bägge ARN filmerna. Tycker dom var bra! Fast blev förbannad på slutet i den sista dock.

Nu ska jag åka och hämta upp S på busstationen och skjutsa hem henne. Hon har varit på jullov tills nu så hon har massa packning med sig!!

Kommentarer
Monixx

Ja jag gillade inte heller slutet på den. Har dock hört att det ska komma en 3:a. Kan ju bli spännande..



Vad irri med tvättiden! Jag hade blivit skitsur och tagit bort den bokningen och hoppats på att nån annan tagit den. Eller tagit tillbaka den själv. :-D

Datum: 2009-01-11 Tidpunkt: 14:33:05
Blogg/URL: http://monixx.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0