Det blev en lång dag..

för nu är vi hemma!
Imorse började vi ju kl 8 på Rex, och var där till i kring 14. Sen gick vi till Megazone och Arosfortet.
Det var skitkul! Men jag har väldigt ont i mina knän, för det var en hel del krypande!
Läskigt också för mig som är mörkrädd, har fobi för trånga utrymmen samt höjdskräck. Speciellt då lyset slocknade när man var högt upp, trångt och sen då inte såg någonting. Men jag hade perfekta lagkamrater som tog hand om mig så det gick iallafall superbra!
Vi klarade 6 celler, det var bra! :)
Sen när hämtade Elsk upp mig efter att jag hämtat hans skridskor, och sen åkte vi hem. Han bara lägga oss i soffan och berätta om dagen för varandra så skulle vi iväg igen!
Då åkte vi till Motorgården, och sedan vidare till skroten.
Och nu är vi hemma!

Det är svinkallt ute och jag har just tinat upp mina fötter i badrummet. Där har vi nämligen golvvärme! Det var nice att ha en kväll (natt) som denna!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0