Stock

Har sovit som en stock inatt och det tog inte lång tid innan jag somnade igår. Så himla skönt!
Hade inte ont i morse när jag vaknade så jag antar att det kanske är Tradolanet som verkar fortfarande för annars är det ju för bra för att vara sant.
Eftersom jag får lite ont av lindan som doktorn ville att jag skulle ha för stödet, så tänkte jag prova med mitt Back on Track knäskydd idag. Det skaver inte och gör ont hoppas jag, också kanske det ger lite extra effekt, vem vet? Det fungerar ju på hästen så! ;)

Nu ska jag sminka mig och sen ska jag iväg till jobbet. Idag åker S hem över dagen för att jobba också men sen är hon tillbaka!
Imorrn blir det fest hos mig med S,J och hans vänner :) Det blir nog skoj. Kanske inte så skoj att gå på kryckor men :P

Så ikväll måste jag vika in tvätten i garderoberna och städa..

Ha en bra dag!

Kommentarer
Bokmalen

Men hallå!! Se då verkligen till att inte dricka alkohol om du tar Tradolan!!! Det kan ju få en hemsk effekt!! Bara så du tänker på det!!! Läs bipacksedeln!!!

Kramen, Maria

Datum: 2009-08-06 Tidpunkt: 09:45:59
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0