Promenad i Gammlia-skogen

Eftersom jag inte orkade fara på gymmet idag då jag kände mig så himla hängig imorse, så fick det istället bli en promenad när jag blev alltför rastlös.
Jag tänkte att om jag går sakta och inte för långt så borde knäet klara av det.
Av en slump så råkade jag se att man kunde ta sig till Gammlia-spåret alldeles utanför mig typ så jag tänkte att jag testar det. Går en kort runda som jag kollat ut och sen får det vara bra för idag.
Naturligtvis gick jag vilse! Så det blev mycket längre än jag trott och mycket mycket jobbigare.

Tog mig hem tillslut iallafall men nu har jag ont i mitt knä igen. Förhoppningsvis går det över ganska snart...
Jag gillade spåret, det var mysigt och det fanns träningsredskap typ på en plats där också.
Man ska bara lära sig att hitta så man inte går vilse varje gång..

Vill att knät ska bli bra och det kvickt!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0