Blogg-torka?!

Kan man ju tro att jag har haft, men inte riktigt.
Har snarare inte varit så himla närvarande vid datorn som jag annars brukar.
Har haft annat för mig för en gångs skull!!
I fredags så klev vi upp och packade ihop tvätten, for till Dusty och sen drog vi till far. Där myste vi, såg på film, och fick tvätta :)
På lördagen drog vi in till stan, vi skulle kolla efter en bas till min baslåda för jag spräckte den på väg till Paps. Men vi hittade ingen. Sen åkte vi till Husum, och jag hälsade på Mamma och Lillebror och A. Sen for jag till Elsk´s föräldrar och vi åt en mycket mumsig påskmiddag där.
Sen bar det iväg till Umeå igen och vi åkte till Dusty, for och solade och sen åkte vi och bastade, spelade Guitar Hero och såg på en helt knäpp film med J&P. Mycket mysigt! Jag fick låna en baslåda av J så nu har jag ljud i bilen igen!!  :)

Igår så tränade vi och sen så skulle Elsk festa med jobbet på kvällen så jag var chaufför och var på filmkväll under tiden. Trevligt var det!

Och idag har jag jobbat övertid, 12-20. Riktigt nice! Synd att man missade det fina vädret bara, hade varit skönt att fara ut och springa, men med min träningsvärk så hade jag väl dött efter några steg.

Nu försöker vi fixa nån film att se, och sen är det ju dags att sova. Synd att man vänt på dygnet nu bara.
Fick sovmorgon imorgon iallafall, eftersom vi jobbade till 20 så får vi inte börja förrän 07. Så en halvtimme längre kan jag ju sova iaf =) (fast jag ska nog sova en HEL timme längre, haha.;) det blir skönt)

Hoppas alla har haft en fin påsk! Vad har ni hittat på? Ska kika runt på era bloggar nu!

Kommentarer
Bokmalen

Vi har haft en lugn å skön påsk här hemma med bio m Kev å Minis. Fixat lite, prommis åsså bara myst. Avslutade med Firande av Marcus idag.

Jag skickar en liten låda böcker med Marcus imorgon. Du kan ju påminna honom att du ska ha den. När du läst dom så kan du skicka vidare dom till nån. Jag vill inte ha tillbaka dom i alla fall! :) Vi har som du märker börjat "rensa i röran"!!

Kramen, Maria

Datum: 2009-04-13 Tidpunkt: 22:35:19
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Mamman

Beffa!

Någon Mamma-bok?!

Du vet vad jag gillar, behöver något att förströ mig med på vissa "snigelpass" ;-)

Datum: 2009-04-14 Tidpunkt: 06:34:24



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0