Besök av L och lönespec :)

Igår kom L till oss och han hade med sig ett stort påskägg fullt med godis i födelsedagspresent till mig! Jag blev jätteglad och förvånad! :) Tack söta du!

Brännde mig visst igen igår så det var lite svårt att sova inatt men uppenbarligen har jag somnat nån gång iallfall eftersom jag är vaken nu!

Har varit in och kollat lönespecen nu, jag är glad! Vi har fått vår lönehöjning och jag har fått min bonus! Det gav ju mer än jag trodde så det är jag megaglad över!! :)

Synd bara att det alltid finns hål att stoppa i, jag skulle hellre vilja tatuera mig och sen spara en del men nej inte då. Det behövs nya sommardäck till Audin så.
Men färga håret och eventuellt nya innomhusskor ska det nog kanske bli. Ska iaf göra slingor på fredag på Clip! Längtar!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, sen ska jag bege mig till jobbet och hålla tummarna att den här långa dryga hemska fredagen går över jättefort. Dom brukar nämligen inte göra det...suck!

Ha en trevlig helg alla!!

Kommentarer
sanna

snygg blogg

Datum: 2009-04-17 Tidpunkt: 06:08:07
Blogg/URL: http://saniiee.blogg.se/
Maria h

Härligt med bonus! Det skulle jag också behöva för att dryga ut föräldrapenningen.... :/

Datum: 2009-04-17 Tidpunkt: 07:09:24
Blogg/URL: http://www.legendier.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0