Lite förändringar

Jag har bytt lag på jobbet. Detta pga. att det andra laget var underbemannade och då blev jag tillfrågad om jag kunde tänka mig att hoppa över. Jag tackade ja till det efter en stunds funderande, och idag var första dagen med nya laget.
Har inte ångrat mig en sekund idag, allt har kännts rätt. De är så himla roliga så man skrattar och skojjar massor medans man jobbar..det tycker jag om! Man ska ha roligt på jobbet! Hoppas det fortsätter såhär!

Imorgon åker Krajna hem, det känns jättetråkigt! Det är så himla mysigt att ha henne här, och hon är så himla duktig! Hon har inte tuggat på något alls när jag åkt till jobbet, bara gråtit lite. Min söta vovve! Så imorrn kommer Paps och hämtar hem henne. Antar att det blir några glädjeskrik från henne då, med tanke på hur hon låter när jag eller Elsk kommer hem från jobbet. Sötaste! <3

Söta S ringde mig imorse och kom sedan förbi hos mig! Hon hittade hit alldeles själv :) Vi snackade massa och for på Rusta och käkade sedan lunch tillsammans! Himla härligt, så mycket fortare dagen gick!

Imorgon har jag tvättid så jag måste hoppa i säng nu. Sen är det bara jobb imorgon och sen är det äntligen helg, jag längtar så. Ska bli himla skönt med en helg att bara vara hemma. Bara vara helt enkelt!

Nej, nu sängen, om jag får plats, såg att Elsk brett ut sig över hela. Han hade tråkigt nog somnat när jag kom hem, trots att jag åkte lite tidigare!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0