Yippie!

Idag har vi kört första lasset med möbler till lägenheten! Så himla glad! Vi åkte till husum och hämtade de möbler vi hade hos våra föräldrar.
Sen fick vi äta superdupergod middag hos min älskade pappa och det bästa av allt är att jag fick till min matdosa imorrn!

Sen har jag pratat med A om att flytta Dust dit och det verkar bli av i veckan, kan va skönt att slippa tänka på mockning och insläpp mitt i flytten. Kommer dock att ta hem honom till Paps under semestern så vi kan vara hemma mycket, dessutom längtar jag efter att få rida Skanska och Ödetorpet igen. *hemlängtan*

Ska snart sova men var tvungen att uppdatera lite först.
Saknar fortfarande min häst däruppe. Får inte dit den?!

Förresten så har min älskade pälsklings Dust och jag nu hållit ihop i 10 år. Tänk vad tiden går, jag vet inte vars den tagit vägen..Jag som tycker att vi just gjorde vår första tävling...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0