Äntligen fredag!

Och jag har ont i huvudet igen. Drogs med huvudvärk större delen av kvällen igår, inte roligt. Ont i halsen och kände mig allmänt hängig, idag har förkylningen kommit som ett brev på posten och nu börjar huvudvärken också komma.
Men jag har iallafall tagit mig en promenad till Elsk´s jobb idag, det är väl typ 5 km eller nått. Var ju så himla vackert väder ute. Sen tog jag bilen och åkte och handlade kattmat och Dusty mat så slapp Elsk göra det när han slutade. Också for jag på ÖOB och köpte sköljmedel och skurmedel!
Men nu ska jag gå till köket och fortsätta med middagen för nu är nog ugnen varm :)

Ha en underbar fredags-kväll! Mig hittar ni senare i stallet.. ;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0