Ulvön

Idag har vi tillbringat dagen tillsammans med S&J på Ulvön. Det var mysigt! Men jag har skavsår! Aj aj!
Är så himla trött nu! Elsk ska åka och fiska med L, men jag orkar verkligen inte. Ska göra mig en fruktsallad och kanske ta en dusch och sen läsa lite. Hinner nog fiska under semestern har jag en känsla av!!

Nej, nu till fruktsalladen. =)

Förresten. Jag fick ett ryck...beställde de 3 gamla Star Wars filmerna på dvd, samt min älskade Zuper Zebran som försvunnit..hittade ett billigt ställe.. Får köpa de 3 nyaste senare!!


Kommentarer
Curant

Ja Zuper Zebran har vi med... Åh vad bra den är!!

Datum: 2008-07-18 Tidpunkt: 13:11:24
Mamma...

Vill titta med er!

Datum: 2008-07-22 Tidpunkt: 10:24:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0