Otroligt tungt idag

Det känns så otroligt tungt idag, jag är så otroligt trött och vill helst joina Elsk i sängen. Har ingen vidare lust till att jobba och ingen arbetsmoral heller. Tur att semestern är NÄRA!
Sitter o dricker den andra koppen kaffe, är så otroligt trött så det kändes som att jag behöver det. Men måste strax gå och borsta tänderna och sedan bege mig mot jobbet. GAAAH! Vill INTE!

Fixade med gardinerna igår, Hemtex har ju rea så köpte ett par till data-rummet och tog sedan de helsvarta som var där till vardagsrummet och hängde de bakom de ljusa. Tycker det blev jättefint.
Kissarna tyckte det var jätteroligt att ligga bakom gardinerna. Och fulla med hår blev dom också på en gång (gardinerna alltså).

I helgen ska vi fara på Star Wars utställningen med Paps och lillebror. Tror det blir skithäftigt. Sen ska vi nog grilla och mysa hos paps. På söndag är det bygga Dustens hage som gäller.

Idag ska jag hinna kolla upp vad det kostar att hyra transport på Statoil resp. Preem, ha tvättid 17-22 och dessutom träna, troligast 17.30-18.30 men om det blir för stressigt så far jag 18.30 istället. Är ju dock skönt att få göra bort det tidigt!

Nej, nu måste jag verkligen fara. Ha en bra dag!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0