Livstecken från Lillebror

Har chattat med lillebror på msn ikväll! De satt på ett internetcafè i Dublin, Irland. Skulle försöka få tag på en kompis som bodde i nordirland så att de skulle få bo där ett tag. Det hade tydligen varit rätt dyrt att ta sig från London till Dublin också.
Det var roligt att höra ifrån honom och få veta litegranna iallafall. Hoppas att allt löser sig för dem.

Grabbarna är ute och spelar fotboll, jag och Sebastian(vovve) var ute en stund också men det var så mycket kryp som åt upp mina fötter så jag gick in igen. Har snart läst ut alla böcker jag tagit med mig!! Men det löser sig alltid, hoppas jag..

Kommentarer
Emily

Ja det är vi :-) Vill du köpa, hehe?

Datum: 2008-07-29 Tidpunkt: 22:04:59
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se/
Emily

Ja jag ska sälja min kombi nu och köpa en dragbil också. Blir galen av att inte ha drag!

Datum: 2008-07-30 Tidpunkt: 08:19:22
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0