Migrän

Har haft nån slags huvudvärk sen i fredags som ingen ipren eller alvedon bitit på, och nu i eftermiddags sista timmen på jobbet eskalerade den i någon slags migrän. Hade så ont i huvudet och mådde så illa så jag trodde att jag skulle kräkas. Blev snabbt hem, in med Eeze och lägga sig i sängen. Har inte sovit något som tur är, för då hade jag nog inte kunnat somna ikväll. Men nu känns det bättre, även om det inte känns helt bra, känner mig helt slut på.
Har iallafall orkat åka och handla med Elsk, fick en Min Häst av honom <3 tänkte läsa den nu..

Min börs är upphittad iaf, den var hemma hos Paps. Skönt! Får hoppas att farbror blå inte tänker stoppa mig nu när jag inte har något körkort på mig. Men ska ju bara köra till och från jobbet, resten får Elsk köra.

Hade mina nya jobbarskor idag, har redan fått skavsår, fast ingen förstod hur, haha. Ja det är mina fötter det. Men jag tror det kommer att bli bra, jag menar skor för 3000 spänn måste ju hjälpa mina knän? Tur de var gratis för mig iaf, hutlösa priser alltså!!

Nej, ska nog läsa min häst nu och sen kanske he på en film att somna till....

Kommentarer
cilla

usch inget kul med migrän hoppas du mår bättre i morgon. kram till dig

Datum: 2008-08-18 Tidpunkt: 22:09:00
Blogg/URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0