Ja, ett läkarbesök till

Ja idag var det då dags för läkarbesök nr 3 för denna vecka. Snabbaste läkarbesöket under hela veckan. Det konstaterades att jag troligast hade undertryck i bihålorna eftersom kortisonnäsprayen hjälpte och jag har idag nästan ingen huvudvärk alls. Men om det skulle komma tillbaka så skulle jag höra av mig på en gång.
Känns ju skönt att det inte var nått allvarligare. Men varför har då inte nässprayen hjälpt tidigare? Det är lite konstigt.

Har nu packat klart och slagit in K´s presenter. Sitter och väntar på att S ska komma förbi. Sen ska jag susa ut på Strömpilen för på apoteket där hade de zinkbandage. Ska handla såna åt Dust och sen ska jag in på Systemet en sväng om jag hinner annars måste vi ta det i Nordmaling på väg hem.

Hämtade upp Dustens grejjor ur förrådet också, kom fram till att jag lika gärna kan ta hem dem. Är nog inte så många av de jag kommer att få användning för under hösten. Och då kan jag ta upp det då istället..

Kommentarer
Emily

Skönt att du mår bättre.

Datum: 2008-08-29 Tidpunkt: 17:51:07
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se/
Maria Hörnell

Tack, allt känns så toppen just nu! Fin din blogg är!

Datum: 2008-08-29 Tidpunkt: 20:35:45
Blogg/URL: http://www.legendier.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0