Och om allt :)

Ja idag blev det ju då ingen träning, för Å kunde inte ha Dusty så jag fick ta honom istället. Har ganska mkt träningsvärk nu så det gör iofs inte så mkt.
Vi for ut en sväng i skogen var nog det sämsta val vi kunde göra så det blev bara en snabb skrittrunda. Får fara läns grusvägen imorrn.
Sen stod jag länge o pratade med K innan jag kom på att jag inte hade mockat och skulle ta in 2 hästar och sopa också innan jag for hem.. ja då la jag på ett kol :P

20.35 började jag mocka.
20.56 satt jag i bilen på väg därifrån.
haha så jävla snabb har jag aldrig varit! :P

Har pratat med paps också, snart är det söndag jag längtar! Haha första gången jag längtar till en söndag!

och imorrn är det torsdag! och jag har tagit hem kartonger idag så jag ska börja packa.

Och det LUKTAR VÅR ute nu. Och jag har vårkänslor.

OCH JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer
Emily

Att rida för dansken kostar ca 1000 kr för två pass. Skulle vara roligt om du kunde vara med senare.

Datum: 2008-04-17 Tidpunkt: 09:01:34
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0