Lurad?

Alltså jag gick ju för längesen till Elgiganten och frågade om det fanns nått sätt att föra över filmer från kameran till datorn. Och sen visade jag exakt vilken kamera jag hade för den fanns som visningsex där.
Joda sa han det går också gav han mig en kabel och sa hur jag skulle göra. Den var dyr också den där kabeln.
Jag har som inte filmat nått så jag har inte tänkt på det så mycket.
Men idag ville jag lägga in filmen på kusin på datorn. Men, jag har ju inte ens ett uttag? Det enda uttaget jag hittar hör till laddaren och det är inte samma som på firewire kabeln? Förstår inte?

Tur vi ska till Elgiganten snart jag ska ta med kabeln och kameran och fråga igen. Annars har dom fan lura mig o jag har öppnat förpackningen och slängt kvittot.
Och om det inte går att föra över filmerna från kameran till datorn vad ska jag då ha den till? det var ju det som var själva meningen liksom.
Fast vars är hålen så man kan se genom tvn då? Jag menar det måste ju finnas!


EDIT: efter en stunds sökande till så hittade jag en flik på kameran som faktiskt GICK att öppna och där fanns hålet!!

Kommentarer
Pakka

Hahaha bra där ;)

Datum: 2008-04-03 Tidpunkt: 22:40:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0