Surf

Idag har vi varit på tävling på Surf. Jag har varit hästskötare åt Curre och så hämtade jag S vid lunchtid så hon har också varit med idag. Roligt att kolla in de ekipage man känner igen! :)
Sen for vi hem och åt middag..tog det lugnt ett tag och sen for vi till stallet och red Dusty och Nutte. Dusty var så himla pigg och glad, det kändes jätteroligt!!
Nu börjar jag faktsikt bli ganska trött, skulle vara roligt att vara vaken när älskling kommer hem, har inte hunnit träffa honom så mycket den här veckan för antingen har jag varit med S eller så har jag varit i stallet.. menmen, imorgon är en ny dag och jag får ju träffa honom efter tävlingen så!
Nu håller vi tummarna att det går bra för alla imorrn!

M&W vann, Grattis!!


ps! jag tror att Vicky slutat löpa för den här gången. Hon är knäpp tyst och har varit det under den tid vi har varit hemma!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0