Besiktning igår..Öredalen idag..

Vi fick ombesiktning :( Alla avgasvärden var på tok för fel..också en sidoblinkers, men det visste vi om, så det är ju som det är. Får ju köra en månad iaf, bara att hoppas att grabbarna hittar felet!
For till Öredalen idag direkt efter jobbet. Skulle köra dit svärfars bil. Blev bjuden på middag! Grillade Karrekotletter, mums! :) och glass till efterrätt.. var väl där till halv 9 eller så, sen körde jag hem..älskar vår bil!! fast man får lite ont i smalbenet av att gasa!
Har inte hunnit åka ut till Dutt idag, men vi ska ju hjälpas åt att titta till hästarna så jag antar att det var okej där ute. Imorrn ska I ha honom så på torsdag hade jag tänkt rida :)
Måste ringa och höra med den andra I också, hon hade ju halvlovat att färga mitt hår..hoppas på att det blir gjort innan semestern! Vore skoj!

Är rätt pigg nu, trots att jag var så trött tidigare..är dock dundertörstig!! Men det är ju inte så konstigt, så varmt som det vart idag..man bara dricker och dricker, men antingen svettas man ut det, eller så pissar man ut det :P haha!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0