Julkalendern fungerar inte :(

Skulle försöka se julkalendern på svts hemsida men de har tydligen tekniska problem så det gick inte :( Får försöka igen när jag kommer hem inatt. Missade ju morgonens avsnitt för jag hade ju morgon i stallet. Har hunnit rida Dusten också, en mysig tur i skogen, var ute i nästan en timme! Han ville inte gå hem utan valde den långa vägen hem, han är så söt! :)
Håller på att bli sjuk, har jätteont i halsen och är snuvig, suck. Orkar inte bli sjuk nu.. har inte tid med det!
Hade tänkt hinna lägga mig o vila lite när jag kom hem så jag inte skulle vara så trött ikväll men det hinner jag inte nu, kom hem så sent. Måste hoppa i duschen och leta fram garantibeviset på min telefon så jag kan lämna in den. Hinner nog inte lämna in den idag men om jag hittar garantibeviset och sätter den andra telefonen på laddning så kan jag ju springa och göra det imorgon!
Min älskling hämtade hö åt Dust igår, med hjälp av S. Han är så söt! :) Men hö-gubben hade gjort om balarna så de vägde 1 kg mindre men det sa han inte förrän älskling skulle betala, det var ju inte så himla smart för har vi otur måste vi hämta hö på typ julafton nu... suck. Det lär ju ingen vilja direkt.. Får hoppas att det räcker, jag hade ju ett antal balar kvar också.. köpte ju 15 st nu precis som jag brukar..
Sydde ju om reflex-skrittäcket förra veckan, provade det idag och det passade! :) Så nu ska jag sy om det fina skrittäcket som jag har också som hålet för sadeln är för litet i.. Vore ju som skoj om man kunde använda det utan att det ska bli så himla knöligt o krångligt som det är nu..

Men nu måste jag hoppa i duschen och rengöra åt kissarna och ge dom mat. Sen är det nog dags att springa till bussen... suck! Enda nackdelen med Kvälls veckorna, man får så lite fritid känns det som, även om det är skönt att kunna rida på dagen och sova ut de dagar min medryttare har Dusty..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0