Julafton

Har haft en helt fantastisk julafton måste jag säga.
Började morgonen med att vakna kl 06.30, haha. Då hade tomtenissen kommit med våra julstrumpsnallebjörnar, och där i låg en dödskallereflex (som jag sagt att jag ville ha, men inte skrivit upp på önskelistan, snacka om kung!) och ett änglaspel i form av dödskallar ;)
Sen såg vi julkalendern.. efter det somnade vi. Och när vi vaknade hade mamma kommit. Så då började vi öppna lite julklappar!
Och jag fick allt jag önskat mig och mer! Allt var hur bra klappar som helst!
Och efter att vi ätit jullunch for vi till älsklings föräldrar, och där blev det att slappa o mysa lite granna, sen såg vi kalle och efter det öppnade vi julklappar.
Fick jättebra grejor där ocskå! Så nu har jag och älskling en Sodastreamer :D yey!!

Tack pappa, mamma, lillebror, och älskling med familj för en superbra julafton! :)

Kommentarer
Klara

lite tidigt att avsluta julafton kanske?

Datum: 2007-12-24 Tidpunkt: 21:58:54
Blogg/URL: http://www.metrobloggen.se/klaras



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0