Rastlös

Blää, jag är inte trött men jag har inget att göra. Det är så tråkigt. och snart har jag ingen dator längre heller för när datorn är klar så ska pojkarna spela och då har jag inget alls att göra. Såå tråkigt!! Fast jag har iofs en ny bok att läsa..får hoppas att den är bra..

just nu ångrar jag att jag åkte hem..önskar att jag var kvar hos paps..skulle vilja rida min älsklingshäst imorrn igen för han var så mysig idag! Så lurvig och söt.. dum jag var som inte tog några kort! men, det kommer väl fler gånger!!

Jag är så rastlös, vet inte vars jag ska ta vägen..suck! Har massa "spring i bena"! Tur att vi ska träna imorgon iaf :)

Kommentarer
Mammelimamman

Kul ni hade tid att vara här med knaskatten och det var jättemysigt!
Måste nog skaffa katt sen...

Det är så tomt utan...
Kramar...

Datum: 2007-04-09 Tidpunkt: 12:48:15
Beffa

Tack själv för middagen och mysigt sällskap! Ja, det blir verkligen tomt..det händer så mycket mer när det finns en liten kisse!

Datum: 2007-04-09 Tidpunkt: 13:14:51
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0