Lista, snodd från..nån!

FÖRSTA
Riktiga jobb: Sommarjobb-Gideågården, Extrajobb-O´learys
Egenköpta CD: Jag undrar om det var Smurfhits 1 eller Spice girls?
Piercing/tatuering: Inga tatueringar än, piercing i näsan och hål i öronen.
Riktiga kärlek: Min älskling såklart ;) Detta är kärlek!
Fiende: Jo, under mellanstadiet (och kanske lågstadiet?) fanns en sån. Vill inte skriva ut namn dock!

SENASTE
Biltur:
För att köpa julgran med älskling.
Kyss: Ungefär kl 22 innan jag skulle börja jobba.
Låne-bok: Tarzans tårar eller vad den hette, lånad min söta vän S.
Film sedd: 16 blocks, hyffsat bra!
Dryck förtärd: Julmust
Mat äten: Kyckling med löksås och klyftpotatis på jobbet.
Telefonsamtal: Med mamma.
Skiva spelad: Hmm, spelar inte skiva. Spelar musik i datorn :D U+ur hand rullar ständigt.
Irritation: Katten, som river ner julgranskulorna för att leka med. Men inte granen än*håll tummar och tår*

JAG
Vill: ha ett jobb :)
Har: Världens bästa familj(min familj, pojkvän, pojkväns familj, släkt, ja alla nära är bäst)
Önskar: ett jobb, och att min Dutt flyttar hit.
Hatar: äcklig mat o att inte ha några pengar.
Är rädd för: höga höjder.
Hör: ett ständigt pipande i örat.
Undrar: Hur 2007 kommer att bli?!
Ångrar: Inget, och det ska man inte heller göra, man lever bara en gång!
Älskar: min pojkvän och min familj, och mina djur och nära vänner. Fast på olika sätt.
Sjunger: Skitkasst, men kul är det ;P
Gråter: Oftare än jag vill.

JA ELLER NEJ
Jag har en dagbok:
Jag har blogg, och 2 dagböcker. En här o en hos mor&far.
Jag gillar att laga mat: Jag gillar att äta mat, men ibland är det roligt att laga den.
Jag har en hemlighet jag inte delat med någon: Det tror jag inte. Vad skulle det vara för hemlighet om bara jag visste?

FAVORIT
Nummer: 13
Färg: Gissa mamma? jo, svart är rätt svar.
Dag: fredag
Månad: december och mars
Drycker: Loka :) och såhär i juletid, glögg!

FÖREDRAR
Gos eller hångel:
Kan inte välja..
Te eller kaffe: Te.
Mörkt eller ljust öl: inget av dom.
Rött eller vitt vin: Rött, har just lärt mig dricka det.

INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG
Gråtit?
nej, inte vad jag vet.
Hjälpt någon? Jadå, mamma!
Köpt något? Jo, en massa julesaker till granen, och en julklapp.
Gått på bio? Nej.
Sagt 'jag älskar dig'? Ja, självklart :)
Saknat ett ex? Nej.
Skrivit i en dagbok? Jag skriver blogg och dagbok :)
Haft ett seriöst samtal? Jadå.
Saknat någon? Ja, min familj.
Kramat någon? Ja, min älskling, och katten!

 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0