Utmaning?

Upptäckte när jag var in på min träningsdagbok en sväng att jag har ca 25,5km kvar att springa i år så har jag sedan sprungit 400km totalt.
Det vore ju rätt coolt.
En utmaning för de dagar som är kvar detta år?
Jag tror bannemig det!!
Om jag springer 3 pass/vecka så måste jag springa ca 4,25km för att klara det.
Borde ju onekligen inte vara speciellt svårt. Bara det inte blir svinkallt nu så jag inte kan vara ute och springa :(

Men okej, detta är min utmaning för de dagar som är kvar av detta år! :D

Kommentarer
J

Jag försöker också klämma in lite extra kilometrar nu för att nå en ny kilometergräns innan årsskiftet, jag har just nu 53 km kvar och det borde inte vara några problem. En normal vecka springer jag 70-100 km, men eftersom det är jul och nyår (då jag dessutom rese utomlands) så är det lite mer utmanande. Men vi grejar det, eller hur? :)

Datum: 2010-12-23 Tidpunkt: 10:29:02
Blogg/URL: http://curroergosum.ratata.fi
Nina

FAN vad coolt! Det måste jag dona med inför nästa år, kilometer-räkning!!



Vafan, la du inte till mig på msn? :) Vill gärna ha dig i listan! :P



Datum: 2010-12-26 Tidpunkt: 19:37:58
Blogg/URL: http://ninsans.blogg.se/
Malin

Vilken rolig utmaning! Sådan ska jag nog satsa på nästa år eftersom jag verkligen vill komma igång med jogging åtminstonde. Frågan är hur många km jag vågar mig på som mål, nybörjare som jag är

Datum: 2010-12-28 Tidpunkt: 13:36:49
Blogg/URL: http://vixies.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0