Löpning 3km

Vilket underbart väder!! Och jag har suttit inne och degat större delen av dagen för jag nattsuddade alldeles för länge igår. Men men så kan det gå..tog mig iallafall ur sängen vid 11 efter 6 timmars sömn så det kändes ju iallafall okej. Var lite väl optimistiskt att tro att jag skulle lyckas ta mig upp 9.30!

Över till det inlägget skulle handla om, jogginturen! Idag blev det min vanliga runda som jag inte har sprungit på hur längesom helst känns det som. Det var iallafall barmark precis hela vägen, även om det är geggigt och blött på vissa ställen. Tog mig runt hela utan att stanna fast jag trodde ett tag att jag skulle dö. Men se det gick ändå!

Införskaffade ett fotledstöd från Apoteket igår efter tips från Y, hade detta på idag så får se om det gör någon skillnad eller om foten gör precis lika ont som vanligt. Måste komma ihåg att göra tåhävningar också som Fia tipsat och påminner mig om..

Det var alldeles för varmt att springa i linne och löparjackan idag, men jag vet inte riktigt vad man annars ska ha på sig? Svettades som en gris..

Dagens pass i siffror:

Tid: 21 min 35 sec
Total sträcka: 3.03 km
Hastighet: 8.42 km/h
Tempo: 7 min 7 sec/km

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0