Löpning 3,2km

Trots en otroligt dålig dag, väldigt trött, huvudvärk och alldeles skakig, fick jag för mig att jag skulle springa till J istället för att ta bilen.
Hade mätt ut rundan och tänkte att jag borde klara det trots att jag inte sprungit på länge.
Och det gjorde jag faktiskt! Det var inte förrän i slutet av Kyrkbron som jag fick gå en liten bit, då hade jag världens håll så jag gick några hundra meter.
Sen blev jag förbannad över att jag hade gått, så jag tog en sväng runt "kvarteret" också för att utöka rundan. Tänkte att den kanske skulle bli nära 3km då.
Och det blev den ju!!
Dagens pass i siffror:
Tid: 22min 1 sec
Total sträcka: 3,20 km
Hastighet: 8,72 km/h
Tempo: 6 min 53 sec/km
Jag är ändå imponerad att tempot är under 7min/km trots att jag stannade och gick! Fantastiskt vad barmark kan göra ;)
Hoppas foten håller nu då!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0