Uppe med tuppen

Är riktigt pigg trots att det känns som att jag nästan inte sovit nått i natt.
Kan ju bero på att det blev ½ semesterdag igår, och att jag då sov från 12-15.30 ca. Var helt totalt supertrött så det var bara raka vägen till sängen igår.
Lite svårt att somna på kvällen i stället men var ändå trött och gick och la mig vid 23. Vet att jag sovit oroligt och kollade på klockan vid 04, men insåg ju att så tidigt kunde jag inte åka till jobbet.
Klev upp 05:15 istället. Och var på jobbet före 06. Rätt skönt!

Igår köpte jag ramar till förstoringarna på Dusty! Ska köpa tavelspikar idag för det glömde jag igår, så kan jag nog sätta upp dem i kväll. Hoppas! Det ska bli så fint!

Ha en bra dag!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0