Gym: Bröst, biceps & triceps

Idag blev det ett gym-pass. Enligt mitt lilla schema skulle jag egentligen ha sprungit idag, men jag måste ju ha tänkt konstigt där, för jag orkar inte springa 3 dar i rad. Dessutom har jag sovit så otroligt lite och dåligt, att det vore bara dumt att ge sig ut och springa för då skulle jag bara bli besviken.
Så istället blev det ett gympass.
Jag är mäkta förvånad, jag har blivit starkare i biceps. När jag körde hantlar sist, minns jag inte, så längesen är det. Men jag minns att när vi tränade på M-real gymmet så orkade jag typ litegrann med 8kgs hantlarna.
Så jag blev ganska glad idag när jag kunde köra alla set med 9kg´s hantlar! Weee!

Körde 2 övningar på varje muskel, tungt, 3x8. Skönt! Blev väl en 25-30 min skulle jag tro.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0