Föreläsning

Jag skulle försöka se en föreläsning i min kurs idag.
Men min dator den vill ju inte riktigt sammarbeta.
Jag fick ljud, men bilden hade "frysts".
Tog ett tag innan den ville vara med och visa det jag skulle få se.
Lite tråkigt, och jag vet att om det blir längre föreläsningar med mer bilder så kommer nog inte min dator att hänga med.
Jag får försöka passa på medans jag kan låna lillebrors.
Synd att min dator ska vara så knäpp för annars gillar jag den ju så mycket. Men den fungerar inte som "laptop" direkt, nu när den står på bordet så fungerar den faktiskt fin-fint, förutom att man inte kan se på film då. Men då blir den inte överhettad och stänger av sig som den blir när man ligger i soffan.
Samt att min batteritid är typ 2 sekunder...lite kasst..

Kommentarer
Hanna

Jaa både hästen ändras ju med tiden samt sadeln. När jag fått hem min sadel igen tänker jag ta hjälp av utprovaren igen och se så att det är som det ska vara :)

Datum: 2009-10-23 Tidpunkt: 13:24:20
Blogg/URL: http://hannaforsberg.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0