Onsdag och mitten på veckan

Onsdag, och mitten på veckan har vi kommit till.
Undrar vad denna dag kommer att bjuda på?
Fackmöte, släppa in pållar, träna, städa lite här hemma? Så får det nog bli.
Jag borde dra med mig min kära Elsk och åka på Maxi eller Coop och handla. Börjar eka tomt i kylskåpet och min fantasi är ju inte alltid den bästa. Men det är så tråkigt att handla!!!

Ska bli intressant att se om bilen frusit ihop nu efter tvätten igår ;) Vår motorvärmar "stolpe" är en sådan man ställer in när man ska åka på så startar den en viss tid innan, det är kasst. Mycket bättre på jobbet där den går hela tiden, då har man en varm och gosig bil när man ska åka!!

Måste komma ihåg en jacka till stallet. Var himla kallt att ha fleecetröja i måndags! Huvva!

Ska ge kissarna mat och sen bege mig mot jobb hade jag tänkt.

Är faktiskt lite piggare nu, när jag vaknade var jag megatrött och irriterad, tycker att om man lägger sig tidigare 2 dagar på raken kan man ju faktiskt få bli lite piggare än vanligt, annars kan jag ju lika gärna vara vaken de där timmarna ;) Men efter en kopp kaffe och frukost nu så är jag faktiskt lite piggare än jag brukar känns det som!! :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Sofie

Ja det är konstigt :P Ja gör det kan ju vara trevligt! =) Kan vi kanske göra ngt ute på dan om det är fint så kan vi bubbla på kvällen. :DPUss

Datum: 2009-02-04 Tidpunkt: 07:23:37
Blogg/URL: http://entersofiesworld.blogg.se/
vansinnet

Här har vi bara -10 minus idag så jag ska gå utanför dörren för första gången på 5 dagar! Såklart blir det stallet direkt :-)



Hoppas du får en bra dag.

Datum: 2009-02-04 Tidpunkt: 09:35:12
Blogg/URL: http://emilystighall.blogspot.com
Mamma...

hrmfp... Jo, det är något konstigt nu.. Kan det vara den återvändande solen som gör att man blir så sjukt trött? Du väckte ju mig på soffan igår, jag hade slocknat med datorn på magen:-( och nu på morgonen har jag stängt båda väckarna, och vaknade av Älsk...



Måste få tiderna jag ska besöka Dusten!!!

(Kommer inte att vara i Umeå hela helgen "Sörru")

kramas!

Datum: 2009-02-04 Tidpunkt: 10:32:43
sandra

nä jag bor lite överallt just nu :) håller på att leta lägenhet

Datum: 2009-02-04 Tidpunkt: 17:04:44
Blogg/URL: http://livfebroken.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0