Mer som en människa nu..

Sådär, nu har jag visst börjat vakna till liv igen.
Släppte ut pållar imorse och var sedan så himla trött så jag somnade ett tag efter att vi kommit hem och sov sedan till 13.10!
Vaknade med världens huvudvärk och var megahungrig efter en ordentligt hemsk och skum mardröm!

Men nu har jag ätit frukost, ipren och dricker nu kaffe, så nu börjar jag känna mig som en människa igen.

Idag ska vi ju eventuellt kolla på huset, och sen ska vi kolla om det är ledigt i poolen på jobbet för då ska vi åka dit och bada och basta. Annars ska vi basta hos A&P så bastning blir det iallafall.

Mys.

Det har snöat idag. Ge mig vår nu tack!

Kommentarer
Bokmalen

Låter som ni har en riktigt härlig eftermiddag/kväll planerad! :) Ha det bäst!

Kramen

Datum: 2009-02-22 Tidpunkt: 15:30:07
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Carro

Jo det är jag från Buke...



Jo där har man jobba, det är en super fin gård, visst det finns mycket som kan fixas till, men det är bara att flytta in som en riktigt drömgård direkt. Stallet skulle jag bygga om, men större sadelkammare/fikarum och mindre antal boxar. Men det är vad jag tycker. =)



Datum: 2009-02-22 Tidpunkt: 19:20:36
Blogg/URL: http://teamstrandberg.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0