Uppe med tuppen

Idag är jag uppe med tuppen, för jag har tvättid. Också hade jag lovat mamma att jag skulle skotta åt henne om jag fick frukost. Så nu är jag här och vi ska strax dricka kaffe.

När vi åkte hemåt igår så var vägarna plogade, och det var lite trafik. Skönt! Dock hade det skett en olycka med en timmerbil så de dirigerade om trafiken så att man fick köra via stugunäs-yttersjö mot röbäck-teg för att ta sig hem.
Gick ju fint det också, tog lite längre tid bara.

Skönt att komma hem, var jättetrött men det var en kul kväll.

Idag kommer Paps och han ska sätta upp min tv, sen ska vi på bio ikväll!

Kommentarer
Victoria

Datum: 2009-12-29 Tidpunkt: 09:45:05
Blogg/URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0