Träningssummering: November

Antal tränade pass: 18 st
Total tränad tid: 10 h 33 min
Genomsnittlig tid per pass: 35 min

Denna månad skulle ju innebära mer träning än förra månaden. Det gjorde den ju också men det var verkligen marginellt.
Tror knappast att december kommer innebära mer träning, snarare mindre. Speciellt som det ser ut som nu, och med tanke på att jag är med häst nu också så kommer det innebära mindre tid till träning. Fast det blir ju ridning istället så lite "motion" får man ju.

Är ändå nöjd med månaden, jag har tränat när jag kunnat men ibland prioriterat att göra annat som kännts roligare och så ska det ju naturligtvis också vara!

Kommentarer
Bokmalen

Jag tror att vi hittade den gråa tomten på nån blomsteraffär förra året!?? Kommer inte riktigt ihåg. Men det finns bra många fina på typ Mias å lite överallt. Har sett en massa fina. Men på typ blomsterlandet å plantagen å buketten brukar man kunna hitta oxå. ;) Hoppas du hittar nåt fint!

Är hemma även idag. Undrar när yrseln ska ge sig???

Kramen, Maria

Datum: 2009-12-02 Tidpunkt: 12:12:23
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0