Snart är denna helg också över..

Ja nu är ju snart denna helg också över.
Kom till Paps i fredags, målade ena sidan på dörren och tog hand om Dust i spöregnet. Sen skulle vi se på Mumien 3, men vid halv 11 var både jag och Elsk så trötta att vi gick och la oss. Vaknade halv 9 nästa morgon!! Så vi målade igen och tog hand om Dust.
Elsk justerade bromsarna och for ut och provkörde transporten för att kolla att allt kändes ok. Dust såg lite fundersam ut när han såg den åka iväg! Jag hade gjort en liten hage uppe vid stallet så han fick gå där och strosa medans vi var ute, det tyckte han var roligt så han fick lite sällskap.
På kvällen for vi och bowlade med grabbarna, sen hälsade vi på hos R som hade flyttat in i ett hus, och sen åkte vi hem.
Sov lääänge imorse, till halv 11. Skönt! Har slappat och varit och hälsat på mamma. Är hos P nu och hämtar filmer som han bränt ut åt oss. Ska åka hem till Paps efter att vi ätit middag. Ska måla och byta lindor på Dusty innan vi ska hämta S och bege oss mot Umeå. Krajna ska också med!!
Hon ska vara hos oss tills på torsdag! Ska bli riktigt skoj! Jag jobbar ju kväll så jag får ju vara med henne ganska länge på dagarna!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0