Trött!

Ska nog strax hoppa i säng, eller strax, jag måste!

Har varit och fikat med stallägaren, K. Mysigt med julmust och lussebullar! :) Kom fram till en bra deal också som innebär att jag kommer att få vara hästledig 2 dagar/vecka! Helt underbart! Nog för att jag älskar min häst, men det blir drygt att åka varje dag och mocka. Men på det här viset får jag lite ledigt så jag kan göra annat, och samtidigt känna att det är roligt de dagar jag ska åka till stallet! :) Blir kalasbra!
Samt att jag får vara hemma över jul och även helgen! Kanon! Kanske hinner åka och hälsa på mormor och morfar då, det var länge sen och jag vill åka rissla! Och galoppera över ängarna barbacka med Kusin!!! (längtar)

Nu, sängen väntar...ögonen är tunga nu!

Sov gott!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0