Tomten har tappat skägget

Kisse välte ju ikull tomten 2 gånger igår, så jag satt fast den med häftmassa. Men imorse då så var allt skägg borta.
Stackars tomten. Han känner sig nog lite naken nu.

Ska strax åka till Dust, men det tar emot idag. Känns otroligt jobbigt, jag vill bara ligga i sängen och sova. Eller se på film eller så, inte åka iväg nånstans. Känns som att det kommer bli en dryg vecka på det viset.
Men det gick bra att jobba igår fast jag hade ganska ont i huvudet ett tag. Spränger från bihålorna. Men vi var duktiga ändå och blev dessutom kvar lite längre, så där fick man ju lite flex.
Jag ligger på plus nu för första gången sen jag började!! :) Känns kalasbra!

Nej om jag kanske skulle dra på mig stallkläderna och åka iväg. Så att det blir bortgjort. Är så tråkigt bara, att mocka. Men Dust har fått morötter av mamma så dom ska han få =) Då blir han glader. Min sötis!

Kommentarer
Monixx

Hahaha.. en skägg-tjuv!

Stackars tomten då,. :-)



Vet precis hur det känns att inte ha lust att mocka. Har intejag heller idag. Men ska på luciafest sen på E:s skoola så bäst att rappa på lite,.

Datum: 2008-12-02 Tidpunkt: 14:41:16
Blogg/URL: http://monixx.blogg.se/
vansinnet

Hörrududu, nu är det bäst du masar dig in på ÄU och tittar på den nya Goffetråden! Vi saknar dig.

Datum: 2008-12-02 Tidpunkt: 17:17:02
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se/
Sandra

du ha rikiga busfrön till kissar du skrattar

Datum: 2008-12-03 Tidpunkt: 00:00:25
Blogg/URL: http://livfebroken.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0