Tack tack :)

Har fått massa bra julklappar, tack så mycket allihopa! Allt är mycket uppskattat, men favoriterna är nog hörselpropparna från paps och rosa rattmuff från M,K&P, samt spinningskor av Elsk. Alla grejjorna var ju såna jag velat ha jättelänge, speciellt hörselpropparna kommer jag ha jättemycket användning för, det är såna som tar bort oljudet men inte "röster" alltså prat. Så man hör vad folk säger :) Kalasbra!

Ska nog lägga upp lite kort sen när vi kommit hem på klapparna, kan ju va lite kul!

Fick en jättefin lykta tillsammans med Elsk av lillebror också, den kommer bli jättemysig i vårt vardagsrum! Man kan tillochmed ha den på balkongen har jag kommit på, om man ska sitta där och mysa!

Jag är jättetrött nu, har ju som sagt varit vaken väldigt länge. Men det har varit en härlig dag, jag älskar julafton!

Och jag älskar min familj ♥


Kommentarer
Leif

Hej E, o God fortsättning...Kan du berätta mer om "hörsel-propparna", hur de fungerar var man köper dessa, pris??...Kanske nåt för mig oxå, ha de bra , hälsa med dig...L

Datum: 2008-12-25 Tidpunkt: 01:13:47
Blogg/URL: http://xavante51.blogg.se/
Leif

Tack för det min vän, kramar....L

Datum: 2008-12-25 Tidpunkt: 12:20:50
Blogg/URL: http://xavante51.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0