Sleeping my day away

Ursch vad jag har sovit idag. Tanken var ju den att jag skulle se julkalendern och sen kliva upp för att åka till stallet vid 9 typ.
Men så blev det inte. Jag såg julkalendern och gick sen och la mig när Elsk for. Vaknade vid 9 tror jag och åt frukost, gick och la mig igen och sov till 11. Men stängde då av väckaren och somnade om igen, som tur var så skickade Paps ett sms vid 10 över så jag vaknade och klev upp.
Så nu har jag varit i stallet (racerfart försökte jag med) och sen varit och handlat en mjölk och lite lunch.
Snart dags att dra på sig kläderna och bege sig till jobbet för veckans sista arbetskväll.

Men först hinner jag kolla lite bloggar! :)

Kommentarer
Mamma...

Åh, vad jag ser fram emot att komma upp till er, Gammliajulmarknad, så himla myysigt, dessutom att få "rå om dig" där, vad vi ska fnittra och njuta!!!



Kramarna!

Datum: 2008-12-04 Tidpunkt: 23:11:49



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0