Seeeg dag

Har haft en riktig seeeg dag idag. Har bara legat i sängen och kollat på tv, och pratat i telefon typ. Samt sovit lite ;)
Masade mig iväg till stallet vid 12 tiden, sen blev det fort hem och i duschen, har nu slängt i mig lunch och ska åka på jobbet. Vi har fack-möte idag när vi börjar så det är ingen idé att vara lika tidig som jag brukar, man får ju ingen flex ändå. Typiskt!
Vad tråkigt väder det är ute, det regn-snöar och dessutom töar det och är halt. *grrrr* Jag vill ha en vit jul och därmed basta!!!

Kommentarer
britten

Hallå där---fin design....jag är också jättetrött ..tror det är vädret som spökar....

Datum: 2008-12-16 Tidpunkt: 16:39:41
Blogg/URL: http://pyrobritt.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0