Mellandagsrean

Var in till stan idag med Pappa och shoppade lite. Tog en fika också, mysigt. Sen åkte vi till Kvantum så då passade jag också på att handla så vi slipper det ikväll när vi kommer hem, lär ju vara ganska less då.
Väntar nu på att middagen ska bli klar, sen ska vi åka upp till Ume. Ska åka till Dusten först, mitt lilla pälsdjur. Sen hem och döö typ. Känns otroligt tråkigt att åka hem, men åker ju tillbaka på nyår så.
Var himla mysigt att vara hos mormor&morfar. Fick åka rissla igår, och på fredagen red jag och Kusin Payan och Carezo. Skoj! Men oj vilken träningsvärk jag har. Det märks att jag inte travat sen i april. Suck. Jag saknar faktiskt ridningen mer än jag kunnat ana, man tänker inte så mycket på det när man inte rider, men nu när man ridit vaknade ju suget igen.
Ska gå ner och vara lite social nu tills vi ska åka.

Kommentarer
Mikaela

Haha ja det är inte lätt, jag äter dock jättelite under julen :p Inget fan av julmat :)

Datum: 2008-12-28 Tidpunkt: 19:27:35
Blogg/URL: http://m1kae1a.blogg.se/
Junitjej

Vad shoppade du på stan?

Datum: 2008-12-28 Tidpunkt: 19:37:42
Blogg/URL: http://junitjejen.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0