Hemsk kväll

Låg med migrän hela kvällen igår.
Kände av det hela dagen men förstod inte vad det var förrän jag började må illa så åkte hem lite tidigare från jobb, in på apoteket och sen hem till soffan. Sov som en gris ända tills Elsk kom hem vid 17.
Lyckade då laga mat och sen med S som sällskap åka till stallet.
Men när vi kom hem hade det slagit till ordentligt och jag bara låg och blundade i soffan så när S for hem la jag mig i sängen, med värmekudden och hinken redo. Mådde så illa och det kändes som att det snurrade i skallen. Ungefär som en hemsk fylla fast som gör ont också. Fy fan!
Tog sovmorgon imorse( tack  gud för flexen!) och kände mig bättre så åkte sen till jobb.
Ja så himla bra var jag väl inte för skallen har värkt hela dagen och börjar nu göra väldigt ont.. är väldigt trött också fast jag sovit så många timmar inatt.

Hoppas hoppas att det går över så jag kan jobba imorgon, jag ska ju nämligen upp 05:00 för att släppa ut hästarna och sen åka till jobb. Ingen sovmorgon denna helg inte, samma visa på söndag fast då kan jag släppa ut hästarna lite senare iaf!

Nej nu måste jag åka till stallet och mocka samt kvällsfodra, sen ska vi åka till P&A, skulle bli bjudna på fika och det vill vi ju inte missa!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0